30. 10. 2013 | Z Infocentra
Aktivity realizované INFOCENTREM MĚSTA Karlovy Vary, o.p.s. sbírají další ocenění. Po ocenění webových stránek a spotů na festivalech TOURFILM a TOURREGION FILM bylo oceněno INFOCENTRUM za svůj přístup ke klientům, za sadu tištěných propagačních materiálů a také za soulad tištěných materiálů s elektronickým marketingem.
První zmíněnou cenou je INFORMAČNÍ CENTRUM 2013 Karlovarského kraje – soutěž, kterouvyhlašuje Asociace turistických informačních center ČR ve spolupráci s VLP, a.s., která je vydavatelem regionální sítě Deníků a agenturou CzechTourism. V letošním roce byl realizován již 5. ročník soutěže turistických informačních center. Jedná se o soutěž popularity, při níž hlasují lidé na internetu pro zvolené informační centrum. V celé České republice bylo do soutěže zařazeno více než 600 infocenter. Stejně jako v loňském roce byly do soutěže zahrnuty utajené kontroly (mystery shopping) hodnotící kvalitu obsluhy návštěvníků a poskytované služby. Mystery shopping zajistila agentura CzechTourism podle předem stanovených parametrů prostřednictvím odborné firmy. INFOCENTRUM MĚSTA tuto cenu obhájilo již popáté, tj. zvítězilo ve všech doposud pořádaných ročnících.
Dvě ocenění získalo INFOCENTRUM v rámci 17. ročníku soutěžního festivalu propagačních materiálů z oboru cestovního ruchu TOURPROPAG 2013. Porota Tourpropagu 2013 na svém řádném jednání dne 26. září posoudila celkem 66 přihlášených soutěžních kolekcí v kategorii Soubor tiskovin a 41 přihlášek v kategorii Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu. Soubor propagačních tištěných materiálů Karlových Varů obsadil v kategorii „Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu“ první místo. V kategorii „Soubor tiskovin“ pak byly materiály vyhodnoceny ve velké konkurenci na výborném druhém místě.