16. 1. 2014 | Z Karlových Varů
Úspěch, kam se podíváš. Zadání města pro vedení karlovarského infocentra bylo jednoznačné. Systemizovat svou činnost a rozdělit informovanost na vnější, tedy pro hosty přijíždějící do Karlových Varů, a vnitřní pro místní občany. A také sjednotit vizuální styl města, zdokonalit webové stránky i prezentaci na sociálních sítích. To vše se podle primátora Petra Kulhánka podařilo.
Ředitelka infocentra Jitka Štěpánková tak může být spokojena, i když uplynulý rok byl pro tuto městskou společnost i rokem výrazných změn. Některé pobočky, například v Thermalu a na dolním nádraží, byly uzavřeny. Nahradily je nové v obchodní zóně města na T. G. Masaryka a v lázeňské části. Zde pobočka vznikla v prodejně bývalé UVY a kvůli problémům s vlhkostí, kterou se i po náročné rekonstrukci objektu stále nedaří odstranit, bude od 20. ledna do 2. února uzavřena.
Infocentrum se letos bude muset vyrovnat i se sníženou dotací od města. Místo patnácti milionů obdrží pouze 13,3 milionu korun.
Autor: (iva)
Zdroj: Karlovarský deník