7. 10. 2013 | Z Infocentra, Z Karlových Varů
Na právě probíhajících festivalech TOURFILM a TOURREGION FILM výrazně uspělo i INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary se svými propagačními materiály, kterými láka do našeho města klienty z celého světa.
oceněné Spoty
Spot s názvem „Karlovy Vary - seznamte se“ z dílny 2M studia se umístil na prvním místě v kategorii „Klipy s tématikou prezentace krajů, regionů, měst a turistických atraktivit v České republice“ v rámci festivalu TOURREGION FILM. „Tento spot, který natáčel tým ostrovského 2M studia pod vedením pana Lněničky, byl úspěšný i v rámci propagace destinace na facebookovém profilu města Karlovy Vary.
Ukazuje, jak jsou Karlovy Vary krásné město, které v konkurenci ostatních destinací má opravdu co nabídnout“, sdělila ing. Jitka Štěpánková, ředitelka INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary, které bylo objednatelem a zároveň přihlašovatelem spotu. Spot je možné shlédnout na facebookovém profilu města (http://www.facebook.com/karlovyvary) či youtube kanálu Karlovy Vary TV (http://www.youtube.com/watch?v=tbd7wlmk91A).
oceněná Webová prezentace
V mezinárodní konkurenci pak velmi dobře obstály i nové webové stránky destinace www.karlovyvary.cz. Ty se v konkurenci přihlášených médií a www z celého světa umístili na výborném 2. místě v kategorii „multimedia (www + CD) s tématikou cestovního ruchu“ v rámci mezinárodního festivalu TOURFILM.
Na tvorbě webových stránek, které vznikaly od září loňského roku, spolupracovaly špičky v oblasti marketingu a tvorby webových prezentací. Analytické a přípravné práce realizoval pan Marek Prokop ze společnosti Prokop software. Tvorbu webu po vítězství ve výběrovém řízení převzala společnost Proof&Reason a multimediální obsah dodala společnost 2M studio. Díky tomuto mixu vznikla nekonvenční webová prezentace.