Vycházka devátá

Energetický výdej: (70 kg)687 kJ
Energetický výdej: (80 kg)787 kJ

Jezírko u restaurace Malé Versailles

vpravo po okraji lesa, doleva lesem mírným stoupáním Fibichovou pěšinou k sanatoriu Myslivna, odtud vlevo mírným stoupáním k restauraci Jelení skok, serpentinami kolem Kamzíka téměř na okraj lesa, zde doleva Jubilejní stezkou na Sovovu stezku a doprava dolů na Zámecký vrch.

Restaurace Malé Versailles

objekt je věrnou replikou původní stavby ze sklonku 18. století. Je to jedna z nejstarších karlovarských hospod. V roce 1820 ji navštívil německý básník J. W. Goethe. Dnes Vám restaurace Malé Versailles nabízí bohatý výběr specialit české i zahraniční kuchyně. Každou sobotu se zde konají country večery.

Socha Kamzíka

původní socha z roku 1851, jejímž autorem byl berlínský sochař August Kiss. Na skalní útvar nechal sochu nainstalovat baron Lützow, chtěl zesměšnit pověst o objevení Vřídla. Podle pověsti se tomuto místu říká Pod Jelením skokem. Jelen by však podle barona ze skály nikdy neskočil...

Tato socha byla roku 1984 zničena vandaly. Kopii zhotovil z bronzu karlovarský sochař Jan Kotek v roce 1986.

O karlových varech

Karlovy Vary mají světový unikát v počtu léčivých horkých pramenů na světě.

Více o Karlových Varech

Pomůžeme vám

Web provozuje Infocentrum Karlovy Vary, zavolejte nám či napište.