Marketinková kampaň Karlovy Vary - Město zážitků uspěla v celostátní konkurenci

20. 4. 2021 | Z Infocentra, Z Karlových Varů, Zajímavé akce

Karlovy Vary v minulých dnech získaly velmi prestižní Velkou cenu cestovního ruchu 2020/2021. Odbornou porotu soutěže, kterou už čtrnáct let vyhlašuje komunikační agentura COT group zaujala loňská marketingová kampaň města Karlovy Vary nazvaná Město zážitků.

Myslím si, že se nám kampaň povedla a povedlo se celé Karlovarské kulturní léto. Žili jsme v obrovské nejistotě a pro Karlovy Vary byla začínající pandemie koronaviru opravdu velká rána. Jenže my jsme se nevzdali a hledali jsme cestu, jak udržet město při životě,“ říká primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Feklová a připomíná, že vedení magistrátu společně s Infocentrem vsadilo na bohatý kulturní program určený jak lidem žijícím ve městě, tak turistům. „Myslím si, že jsme našli optimální novou cestu a vůbec nelituji padesáti milionů korun, které jsme jako město do této kampaně a celého Karlovarského kulturního léta investovali,“ dodává primátorka a tím, že na podobný projekt se mohou obyvatelé Karlových Varů a jejich návštěvníci těšit i letos.

Slova karlovarské primátorky o loňské složité situaci v cestovním ruchu potvrzuje i Eva Frindtová, jednatelka komunikační agentury COT group. Ta uvedla, že smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu. Novinkou 14. ročníku byla kategorie Restart v cestovním ruchu. „Uplynulý rok byl v oblasti turismu opravdu náročný, neboť tento obor byl fatálně postižen pandemií covid-19 a opatřeními k jejímu zmírnění. Proto jsme se v tomto ročníku soutěže rozhodli upozornit na projekty, které v roce 2020 přispěly – byť na omezenou dobu – k oživení cestovního ruchu, případně samy zažily příkladný restart,“ vysvětluje jednatelka komunikační agentury COT group.

Agentura je rovněž provozovatelem zpravodajského portálu Celyoturismu.cz, jehož šéfredaktor Petr Manuel Ulrych dodává: „Pandemie covid-19 se odrazila také v tom, že poprvé v historii soutěže nebyla vypsána kategorie Nejlepší cestovní kancelář. Za stávající situace by hodnocení cestovních kanceláří ze strany veřejnosti nebylo relevantní.

Úspěch Karlových Varů je cenný i z pohledu počtu přihlášených účastníků. Těch totiž organizátoři i přes koronavirovou krizi přijali rekordní množství. A jedním z přihlášených subjektů bylo právě i Infocentrum Karlovy Vary. Kampaň Karlovy Vary – město zážitků byla zařazena do sekce Nejlepší jednotná kampaň, kde porota hodnotila zejména kreativitu, komplexnost a efektivitu zásahu cílové skupiny. Jako nejlepší z přihlášených vyhodnotili porotci kampaň Město zážitků, kterou do soutěže přihlásilo Infocentrum města Karlovy Vary.

Porotu kampaň oslovila vysokou úrovní svého vizuálního zpracování i komplexností a moderností. Pozitivní podle poroty bylo také to, že kampaň podpořilo vedení města. Ředitel obecně prospěšné společnosti Infocentrum města Karlovy Vary Josef Dlohoš při přebírání ceny sdělil: „Jako karlovarský rodák a patriot jsem nesmírně rád, že jsem po 15 letech působení v místním hotelnictví mohl využít své znalosti a zkušenosti místního prostředí pro práci a podporu celého města. Činnost v Infocentru města Karlovy Vary má pro mne hlubší smysl. A jsem velice rád, že se celému týmu infocentra a vedení města Karlovy Vary, nasazení v loňském roce vyplatilo a většina našich aktivit přinesla kýžený efekt. Ten nastal v rozhýbání letní sezóny a tato cena je jeho dokonalým potvrzením. A já za něj velmi děkuji.

O karlových varech

Karlovy Vary mají světový unikát v počtu léčivých horkých pramenů na světě.

Více o Karlových Varech

Pomůžeme vám

Web provozuje Infocentrum Karlovy Vary, zavolejte nám či napište.

Kontakt na Infocentrum